3 Eylül 2014 Çarşamba

Google, Kuantum Hızına Geçiyor

Google araştırma takımından fizikçi John Martinis kuantum işlemcileri için işe alındı.
maxresdefault

NASA ve Google ortak çalışması olan Kuantum araştırmaları laboratuarı Kuantum bilgisayar teknolojisini arama motoru için geliştiriyor.
Bir grup uzmanın yürüttüğü proje, sistemin yükünü gerçekten azaltalbilir. Şirketin mühendislik departmanı müdürü Hartmut Neven kişisel bloğunda ‘Takım oyunu yapan bir donanımcılar grubuyla Quantum AI takımı, yeni kuantum işlemci tasarımları yapacak ve test edecek.’ dedi. Google yeni bilgisayarı yapay zeka gelişimi alanında kullanmayı hedefliyor. Ses tanımlama veya kredi kartı sahtekârlığını tespit etme gibi karmaşık sorunların çözümünde kuantum bilgisayarlarının giderek daha sık devreye girmesi bekleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder